18 Ocak 2013 Cuma

Kingdom of snow




























Winter has a magic charm. Walking through the snow-covered park, I have the impression as if I was moved to the world of legends. The landscape is fairy-tale. The frosted trees turn into mysterious sculptures, creating a mosaic of strange shapes. The sun reflects off the lying snow and fills the with soft light, creating an unrepeatable atmosphere. In such a weather, I feel like wearing pastel colours. That's why I've decided to put my brightly cream-coloured jacket and combined it with my favourite, fur cap. Plus metallic, blue trousers, powder-rose platform shoes and peach-coloured pullover. To cap it all, I've chosen my rose clutch and greyly-spotted neckerchief in the colour of powder.


Zima ma w sobie magiczny urok. Chodząc po parku usłanym śniegiem mam wrażenie jakbym przeniosła się do świata legend. Krajobraz nabiera bajkowego wyrazu. Oszronione drzewa zamieniają się w tajemnicze rzeźby, tworząc mozaikę niezwykłych kształtów. Słońce odbijając się od leżącego śniegu wypełnia przestrzeń miękkim światłem, tworząc niepowtarzalną atmosferę.  W taką pogodę mam ochotę na pastelowe kolory, dlatego zdecydowałam się na jasno- kremowy płaszcz w zestawieniu z moją ulubioną futerkową czapką. Do tego metaliczne spodnie w błękitnym kolorze, pudrowo- różowe koturny i brzoskwiniowy sweterek. Całość dopełniłam różową kopertówką i pudrową apaszką w szare cętki.















Płaszcz: Zara
Torebka: Top Shop
Spodnie: H&M
Buty: Fleq







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder