9 Mart 2013 Cumartesi

Classic look




























Today I'd like to show you a simple every-day outfit in classic colours. As I had a lot things to do, I put on a pair of comfortable, black, flat-heeled knee high boots. Plus my favourite every-day Dior bags. I chose a caramel-coloured cloak which seems to be a perfect choice when you think of changeable weather we've this year. Black, long gloves match it perfectly and so does my red lipstick which makes the whole stylization more expressive. I consider this outfit to be very elegant and comfortable at the same time. And how do you like it?


Dziś chciałam podzielić się z Wami prostą stylizacja w klasycznych kolorach na co dzień. Ponieważ miałam do załatwienia dużo spraw, wybrałam czarne, wygodne buty bez obcasa. Do tego jedna z moich ulubionych torebek na co dzień Dior. Zdecydowałam się na pelerynę w kolorze karmel, która jest idealnym rozwiązaniem na zmienną pogodę jaką mamy o tej porze roku. Doskonałym jej dopełnieniem są czarne długie rękawiczki, oraz klasyczna czerwona szminka, która dodaje wyrazistości całemu zestawowi. Według mnie jest to bardzo elegancki a jednocześnie wygodny zestaw. A Wam jak się podoba?



















Torebka: Dior
Płaszcz: Oasap
Rękawiczki: Zara
Spódnica: Promod
Okulary: Romwe
Buty: Nessi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder