5 Kasım 2013 Salı

Long walk

As the weather is really nice now, I spend a lot of time outdoors every time I've such a possibility. I love going for long walks. That's why I've decided to put my flat heel over-knee boots on and combined them with my patterned pink and orange dress*. Plus the fur waistcoat you can see in the pictures. I chose pink accessories such as the bag, the necklace and the orange belt (didn't want the outfit to be too monotonous). What do you think of it?

Ostatnio dopisuje pogoda, więc kiedy tylko mam taką możliwość, spędzam jak najwięcej czasu na świeżym powietrzu. Uwielbiam długie spacery, dlatego zdecydowałam się na buty za kolano na płaskim obcasie. Połączyłam je ze wzorzystą pomarańczowo- różową sukienką. Na wierzch założyłam futrzaną kamizelkę. Postawiłam na akcenty w różowym kolorze takie jak torebka i naszyjnik oraz pomarańczowy pasek dla przełamania monotonii. Co myślicie o takim zestawie?













Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
Dress/Sukienka: Reserved
Boots/ Buty: Prima Moda
Bag/ Torebka: Fleq

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder