31 Temmuz 2014 Perşembe

SYNERGEN Compact Powder






























I've been looking for a good powder at an affordable price and found a positive review of the Maybelline AFFINITONE pressed powder. I felt tempted and bought it but after the first use I knew that it was not the thing I was looking for. It finishes the make up very badly and causes the mask effect. I definitely don't recommend it.


After a few days, while doing some shopping (probably in Rossman), I found the SYNERGEN Compact pressed powder. I was interested in its antibacterial activity. Summer spent in the city is not something our skin likes. I checked the price – 8,5 zł. Well, I can try, why not, it's worth less than a cup of good coffee :-) After the first use I was really satisfied. It finished the make-up very nicely and naturally and makes our skin mat without the mask-effect. After a few days one appreciates its antibacterial activity, too. It's a cosmetic I can fully recommend :-)


Ostatnio szukałam dobrego pudru w przystępnej cenie. Na jakimś blogu znalazłam pozytywną recenzję prasowanego pudru Maybelline AFFINITONE. Skusiłam się i kupiłam, ale po pierwszym użyciu wiedziałam, że to nie jest to czego szukałam. Bardzo nieładnie wykańcza makijaż tworząc efekt maski. Stanowczo go nie polecam. 

Za kilka dni robiąc zakupu chyba w Rossmanie, natrafiłam na puder prasowany SYNERGEN Compact Powder. Zainteresowało mnie jego antybakteryjne działanie. Lato w mieście nie jest najlepszym okresem dla naszej cery. Spojrzałam na cenę 8,5 zł. A spróbuje co mi szkodzi, kosztuje mniej niż dobra kawa :-) Po pierwszej aplikacji byłam bardzo zadowolona. Bardzo fajnie i naturalnie wykańcza makijaż. Daje efekt pięknie zmatowionej cery bez efektu maski. Po kilku dniach doceniamy też działanie antybakteryjne. Jest to kosmetyk który naprawdę polecam :-)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder