30 Eylül 2014 Salı

I don't think so....




Cześć Kochani, ostatnio sporo się u mnie działo i musiałam nadgonić kilka zaległych tematów. W najbliższych miesiącach mam nadzieję, że będę mogła pochwalić się efektami moje pracy. 

W międzyczasie musiałam rozejrzeć się za nową skórzaną kurtką na jesień, bo ostatnia, jaką miałam z Benettona, z dnia na dzień zaczęła się po prostu rozsypywać. Mój wybór padł na model z przeszyciami na ramionach z zagranicznego butiku. Do tego dziurawe spodnie z podwyższonym stanem oraz top w biało-czarne paski. Całości dopełniają okulary zerówki i fuksja na ustach. 

Jak Wam się podoba taki zestaw?


Hi, Guys! I’ve been terribly busy recently, for I had to catch up with some matters. I hope I will be able to share the results of my work within the next few months. 

During that time I was looking for a new leather jacket.  The reason was, the one by Benneton I had until now just started to fall into pieces.  I went for an overstitched shoulder jacket from a foreign boutique. Plus, high waisted holey jeans and black and white striped top. Fake nerd glasses and fuchsia lipstick top everything up. 

How do you like that match?




fot.Matti Su / KINO ILUZJON       Jeans: LINK  Jacket: LINK  Top: LINK  Glasses: RayBan  









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder